«Почну з понеділка»: 8 вакансій у геймдеві



Компанії з екосистеми Genesis порівняно нещодавно працюють у ніші геймдеву, тобто розробки мобільних ігор. Однак уже динамічно зростають та потребують нових гравців. Кістяк команди, яка може зарелізити гру — це художник, програміст та гейм-дизайнер. Якщо заглиблюватися, то на кожному етапі розробки та видання з’являються завдання під найрізноманітніші навички. Зібрали сьогодні підбірку вакансій для охочих попрацювати в геймдеві. Гортайте текст і приєднуйтесь до команд!


Mobile QA Engineer

До команди стартапу Keiki потрібен Mobile QA Engineer, який буде тестувати мобільний застосунок для дітей, писати тестову документацію та аналізувати ризики. Команда очікує, що кандидат щонайменше рік працював з мобільними застосунками чи іграми на iOS та Android, використовує інструменти Chrome DevTools, Postman, Jira, Confluence, а також знає основи HTTP, REST API та JSON. Володіння аналітичними сервісами буде перевагою.


Unity Developer

Ця вакансія для вас, якщо раніше ви програмували на C#, розумієте принципи ООП та SOLID, працювали зі Spine та Unity-анімацією. Ваші переваги — знання нативних мов Android і iOS та досвід роботи зі сторонніми бібліотеками. На посаді потрібно буде розробити ігрові механіки, імплементувати контент та підтримувати інфраструктуру проєктів.


UI/UX Designer

Якщо ви вже рік проєктуєте мобільні інтерфейси, впевнено володієте Figma та Adobe Photoshop та маєте портфоліо успішних кейсів — приєднуйтесь до команди Holy Water на позицію UI/UX дизайнера. Пропонують цікаві задачі: створювати UI/UX для ігор (і наявних, і нових), брати участь у користувацьких дослідженнях, працювати з дизайн-системою продукту та покращувати її.


Game Designer

Також Holy Water шукає гейм-дизайнера, що допоможе покращити наявну гру та розробити нові. Завдання на посаді — розробити ігрову логіку та сеттінг, попрацювати з оповіддю та сегментувати користувачів. Щоб приєднатися, потрібні щонайменше рік у геймдеві, розуміння специфіки мобільних ігор та увага до деталей. Перевага у кандидатів, що мають портфоліо та вміють розробляти, налаштовувати та підтримувати ігрову економіку.


Level Designer

На початку року стартап Universe випустив казуальну гру Solitare. Зараз її готують до релізу в тестовому режимі, тож команда активно шукає Level Designer. На посаді він буде «малювати» рівні для гри, покращувати їхню якість відповідно до метрик та проєктувати механіки для ігрового циклу. Знадобиться відповідний досвід від 2 років, знання системного дизайну та принципів побудови рівнів, а також вміння пропрацьовувати FU-фактор в рівні гри.


Senior Game Designer

Команда OBRIO потребує досвідченого Game Designer, який працюватиме над казуальною грою Factory Empire. А саме — розробить ігрові механіки, підтримуватиме дизайн-документацію й аналізуватиме ігрові показники. Ідеальний кандидат уже два роки в геймдеві, знає специфіку мобільних F2P-ігор та любить пограти.


UI Artist

Маєте досвід у геймдеві від одного року? Малюєте в Adobe Photoshop? Розумієте принципи створення казуальної графіки та юзабіліті на базовому рівні? Тоді вакансія UI Artist в OBRIO для вас. Для тієї-таки каузальної гри потрібно буде створювати нові елементи інтерфейсу відповідно до стилю проєкту, відмальовувати UI за готовими концептами та оновлювати UI-кіт.



Вакансія партнера:


Unity Developer

Ducky — це видавець гіперказуальних ігор з інвестиційного портфелю фонду Flyer 1 Ventures (попередня назва — Genesis Investments). Наразі стартап шукає сеньйор-фахівця з 3+ роками досвіду роботи з Unity і програмування на C# та стількома ж роками у мобайл-розробці. Серед його обов’язків — консультування інших гейм-розробників. На посаді потрібно буде розробити публікацію SDK, автоматизувати процеси установки плагінів, налагодити збір користувацької аналітики. Робота віддалена.