• Genesis

Незвичні позиції в Genesis



Команда Genesis — це не тільки розробники, тестувальники, дизайнери та маркетологи. У компанії є позиції, які ще не дуже розповсюджені в Україні, а тому здаються незвичними. В цьому матеріалі ми з перших уст дізналися про сферу відповідальності та щоденні задачі Compliance Officer, Managing Editor, Monetization Manager, User Acquisition Manager та Unity Developer.


> Compliance Officer

> Managing Editor

> Monetization Manager

> User Acquisition Manager

> Unity Developer



Compliance Officer


Коли медіакомпанія розміщує статті або рекламні оголошення на сторонніх площадках, на кшталт соцмереж або мобільних маркетів, вона повинна переконатися, що контент відповідає прописаним політикам платформи. За це і відповідає Compliance Officer. Його задача — слідкувати, щоб всі компанії Genesis дотримувались політики своїх ключових партнерів (Facebook, Google, Apple, Snapchat, Twitter тощо). Ключові обов’язки:

  • переглядати та затверджувати маркетингові матеріали, контент, веб-сайти та додатки на відповідність політиці партнерів;

  • відслідковувати зміни в політиках, оперативно на них реагувати і запобігати можливим порушенням;

  • спілкуватись з СЕО та менеджерами продуктів Genesis та доносити до них нові вимоги платформ до контенту.

Які навички потрібні:

  • вільне володіння англійською;

  • розуміння роботи онлайн-платформ;

  • розуміння, як працює реклама.




Compliance Officer — це професія, якій не навчають в університеті або на спеціалізованих курсах. Щоб опанувати цю сферу, необхідні увага до деталей і бажання постійно досліджувати велику кількість матеріалу та самостійно його інтерпретувати. Але зрештою ти отримуєш унікальну експертизу, аналогу котрій на ринку наразі немає. Саме унікальність цієї сфери та нові виклики роблять її такою цікавою та особливою.

Дарина Сухіна, Compliance Officer


Детальніше про свою професію Дарина розповіла у колонці на AIN.



Managing Editor


Цей спеціаліст поєднує якості досвідченого редактора, керівника та аналітика. Медіаменеджер відповідає за розвиток медіапроєкту в цілому: керує командою редакторів та журналістів, досліджує аналітику, приймає рішення щодо створення контенту та шляхів його розповсюдження. Ключові обов’язки:

  • створювати контент-план та слідкувати за його дотриманням;

  • координувати роботу редакторів, журналістів та інших співробітників редакції, в тому числі і віддалених;

  • розвивати нові канали трафіку і формати контенту, щоб збільшити монетизацію медіапроєкту.

Які навички потрібні:

  • робота з основними метриками оцінки аудиторії (FacebookInsights, GoogleAnalytics, onthe.io);

  • досвід роботи редактором або контент-менеджером;

  • досвід управління командою.



Managing Editor — це надзвичайно цікава робота, де кожен день трапляється щось нове. Ти вирішуєш проблеми, розробляєш стратегії і постійно вчишся. Наше завдання — стежити за всіма процесами в редакції, спілкуватися з журналістами, дизайнерами, програмістами, щоб кожен день ця “машина” рухалася в бік Великого Трафіку :) У п’ятницю ввечері я спочатку дивуюся тому, як швидко пройшов робочий тиждень, а потім помічаю, скільки нового дізналася за ці п’ять днів і як виросла в професійному плані. А ще — втомилася :) Та мені подобається цей драйв, спілкування з людьми з усього світу і простір для експериментів.

Христина Довгаль, Managing Editor



Monetization Manager


Задача такого спеціаліста — монетизувати цінність, яку несе продукт для користувачів. Monetization Manager управляє потоками виручки в компанії та будує юніт-економіку, при якій продукт буде приносити максимальний прибуток. Для цього він має за допомогою аналітики оптимізувати роботу як всередині продукту, так і зі сторони маркетингових кампаній. Ключові обов’язки:

  • проводити комплексний аналіз воронки переходів та моделі монетизації продуктів;

  • робити аналіз та щотижневе оновлення моделей LTV, а також шукати нові точки для зростання LTV (CAC та ARPS);

  • формувати та проводити A/B-тестування різних частин продукту, які впливають на конверсію (вікна підписки тощо);

  • формувати цінову політику продуктів.

Які навички потрібні:

  • відмінні знання Excel;

  • досвід роботи з моделями;

  • розуміння основних принципів проведення A/B-тестів.



Гроші — це «кров» будь-якої компанії, без них вона не зможе жити. Виходить, що менеджер з монетизації відповідає за головний компонент бізнесу. У нього є вплив на всі зони компанії: разом з маркетологами він формує таргетинг, з продуктологами — механіку збільшення конверсії в платника; з біздевами — стратегію продажу продукту партнерам. Ця позиція — за замовчуванням стратегічного характеру. Всі рішення важливо приймати з крутим hellicopter view і оптимізуватися на довгострокове зростання.

Сергій Богословький, R&D Officer



User Acquisition Manager


Цей спеціаліст відповідає за залучення до продукту нових користувачів за допомогою рекламних кампаній. Для цього він планує, запускає та підтримує власні маркетингові канали. Його задача — придумати, де і як саме дістати цільову аудиторію, щоб трафік конвертувався в продажу. Ключові обов’язки:

  • підвищувати ефективність інструменту для автоматичного придбання реклами у Facebook та Google;

  • підвищувати ефективність інструменту для виявлення ботів у додатках та в інтернеті;

  • шукати та оптимізувати додаткові канали для залучення трафіку для додатків та веб-версій продуктів.

Які навички потрібні:

  • володіння англійською на рівні Upper Intermediate або вище;

  • здатність працювати у мінливому середовищі запуску;

  • сильні аналітичні здібності.



Робота User Acquisition менеджера нагадує мені життя Марії Антуанетти: сьогодні тістечка, а завтра гільйотина. Іншими словами, будьте готові приймати рішення в умовах невизначеності і зміни обставин кожен день. Сьогодні твої ідеї і рекламні кампанії вивели продукт в топ, завтра їх скопіювали конкуренти, а післязавтра всі про вас забули — адже немає нічого більш короткострокового, ніж людська увага. Виглядає жахливо… цікаво! Боротися за увагу користувачів, використовувати всю свою креативність і аналітичні здібності, щоб день за днем дозволяти продукту рости, — ось за що я люблю свою роботу.

Анастасія Шуішбаєва, User Acquisition Manager



Unity Developer


Unity Developer — це розробник, який створює ігри, а також бізнес-додатки, які широко використовуються для рекламних кампаній. Такий спеціаліст зайнятий у повному циклі життя гри: розробка, тестування, підтримка, оновлення, модифікації тощо. Ключові обов’язки:

  • розробляти та впроваджувати новий функціонал;

  • приймати участь у генерації та реалізації крутих ідей;

  • складати документацію щодо нового продукту.

Які навички потрібні:

  • досвід роботи з Unity3D;

  • досвід роботи з C # або C ++;

  • знання принципів ООП та моделей дизайну;

  • розуміння принципів інтеграції клієнт-сервер;

  • знання графіки та інтеграції звуку.



Наша команда зовсім недавно зайнялася ігровим напрямком. Було дуже цікаво дізнатися, як працює геймдев в цілому. Я отримав уявлення про те, як ігри стають повноцінними продуктами — від першого рядка коду до роботи маркетологів, аналітиків і креативної команди. Найцікавіше для мене — це розробляти круті ігри і бачити, як вони приносять користь, прибуток і радість людям. Також мені подобється співпрацювати з цікавими людьми: геймдизайнерами, художниками, скріптрайтерами тощо.

Віктор Папій, Unity Developer на проєкті Universe